Cinci minute de muzică clasică pe zi, în spaţii neconvenţionale

Din 1 și până în 31 martie, cinci minute de muzică clasică pot fi ascultate în spații neconvenționale din întreaga Românie — hipermarketuri, mall-uri, librării, școli, muzee — grație unei campanii Radio România Muzical, unicul post românesc dedicat exclusiv muzicii clasice și de jazz, anunţă un comunicat.

Scopul proiectului este de a aduce muzica clasică cât mai aproape de publicul larg. Campania a ajuns la a opta ediție, fiind primită cu succes și mult interes de public la edițiile precedente, desfășurate de două ori pe an începând din 2010, potrivit organizatorilor.

Principiul campaniei este simplu: difuzarea a cinci minute de muzică clasică, zilnic, în cât mai multe spații neconvenționale, altele decât sălile de concert, acolo unde afluxul de public/vizitatori este cât mai mare. De asemenea, zilnic piesa zilei din campania „Ascultă 5 minute de muzică clasică” poate fi ascultată și la Radio România Muzical, dar și în rețeaua Radio România Regional.

Mai multe informații despre această campanie pot fi găsite pe pagina www.romania-muzical.ro/5minute care găzduiește, de asemenea, și fișierele audio ale pieselor din proiect.

Partenerii proiectului pentru ediția martie 2014 sunt: Carrefour România, Cora România, Băneasa Shopping City, Iulius Mall Iași, Iulius Mall Timișoara, Iulius Mall Cluj, Iulius Mall Suceava, Palas Mall Iași, Librăriile Humanitas, Muzeul Național Cotroceni, Muzeul Național Peleș, Castelul Bran, Muzeul Brukenthal din Sibiu, Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei din Cluj, Muzeul Țăranului Român, Pricewaterhousecoopers, Lafarge România și unități școlare de pe întreg teritoriul României

Cinci minute de muzică clasică pe zi, în spaţii neconvenţionale