AMEC lansează un curs online de social-media

AMEC – Asociaţia Internaţională pentru Măsurare şi Evaluare a Comunicării, cea mai mare organizaţie profesională internaţională formată din agenţiile şi specialiştii ce furnizează servicii de monitorizare media şi cercetare în domeniul comunicării, lansează în data de 17 martie un curs online de social-media.

Cursul va funcţiona prin AMEC College, platforma AMEC de cursuri online.

Experţi internaţionali au contribuit la dezvoltarea cursului ce va ajuta participanţii să:

  • Înveţe ce instrumente să utilizeze pentru măsurarea, monitorizarea şi evaluarea în social-media
  • Să înţeleagă metodele de cercetare în domeniul digital, precum şi rolul jucat de tehnologie în procesul de măsurare şi evaluare.
  • Să înţeleagă indicatorii cheie şi relaţiile dintre ei
  • Să poată evalua modul de aplicare a metodelor de cercetare asupra măsurătorilor din social-media
  • Să integreze evaluarea din social media în planul strategic de comunicare legat de obiectivele de business

Cursul include şase teme, fiecare abordată într-o perioadă de câte o săptămână. Puteţi consulta programa completă aici.

În plus, participanţii pot asculta sfaturi date de către specialişti din domeniu prin intermediul unor podcast-uri.

Pentru mai multe detalii, precum şi pentru rezervări la primul curs, o puteţi contacta pe Julie Wilkinson, Asistent Executiv, la adresa juliewilkinson@amecorg.com.

Datele de începere a viitoarelor cursuri de social-media în 2014 pot fi consultate aici.

 

AMEC lansează un curs online de social-media

| Resurse Internet |